czwartek, 15 września 2016

Trzeba działać!

Chcę powiedzieć, iż potrzebuje kogoś albo "więcej kogoś", kto pomoże mi zwalczać lenistwo na katalogu? 
Co mam na myśli?
Mam na myśli to, że OTWIERAM NABÓR NA POMOCNIKA! 

"Masz dużo czasu?
Kochasz Fairy Tail?
Nie podoba Ci się to jak jest zaniedbywany katalog?
Zgłoś się!"


Sama nie daje rady wszystkiego wrzucać, tym bardziej, że ostatnio miałam problemy techniczne przez połowę wakacji. (Zniszczyła mi się ładowarka do laptopa </3) A nie chce już kolejny raz Was przepraszać za moją nieobecność, bo to sensu nie ma! Trzeba się wziąć do roboty i tyle! Mam nadzieje, że znajdzie się chociaż jedna kruszynka, która mnie wesprze ♥ 


4 komentarze:

  1. Ja bym mogła pomóc jeśli dobrze mi wytłumaczysz: "co, jak i gdzie leży" bo choć posta dać nie problem to grafika i ja to dwa oddzielne światy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na GG ewentualnie e-mail. Wszystko Ci powiem, ty mi i zobaczymy czy się dogadamy :3 Bo ja nauczyć mogę, jeżeli chodzi o grafikę.~Shi H@

      Usuń
  2. A jakie to gg bo albo ja ślepa albo go ni ma ^.^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://katalog-fairy-tail.blogspot.com/p/na-imie-weronika-ale-wole-jak-mowia-na.html

      Usuń

Proszę o kulturalne wyrażanie się pod notkami. Nie chcę żadnego chamstwa ani kłótni. Nie toleruję także spamu pod notkami. Jeśli masz blog związany z M&A Fairy Tail, to zapraszam do poczytania regulaminu i do zakładki "zgłoszenia".
Pozdrawiam!

w y s z u k a j

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów