środa, 28 września 2016

280.Wind of change


Autor: Miira Juviia
Opis: Przez całe liceum pozostawałeś dla mnie jedynie marzeniem; czymś nieosiągalnym. Wraz z zakończeniem roku odszedłeś, jednak moja miłość nie potrafiła zniknąć, umrzeć śmiercią naturalną jak u innych, nieszczęśliwie zakochanych. Pomimo tego starałam się ciebie wyprzeć z moich myśli i z każdym rokiem udawało mi się to, aż wreszcie byłam w stanie bez przeszkód patrzeć w przyszłość.
Nie trwało to długo.
Znów się pojawiłeś, siejąc na powrót zamęt w moim umyśle; umyśle poddanym tobie, nikomu innemu.
Dlaczego mi to robisz? Pozwolisz mi wreszcie żyć bez ciągłych nerwów i płaczu? Powiedz, czego chcesz
Ja jedynie od ciebie chcę miłości, tej szczerej, niezapomnianej.
Jednak to niemożliwe.
OSTRZEŻENIE +16
Kategoria: Gruvia, Nalu, Galevy, Jerza, Zerevis

3 komentarze:

  1. Katalog jeszcze żyje :D Przynajmniej katalog...Większość blogów sprzed dwóch lat mi gdzieś wyparowało...to szukamy nowych!
    Cześć Shi!
    - Ta co tam kiedyś sobie była, nieważne.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o kulturalne wyrażanie się pod notkami. Nie chcę żadnego chamstwa ani kłótni. Nie toleruję także spamu pod notkami. Jeśli masz blog związany z M&A Fairy Tail, to zapraszam do poczytania regulaminu i do zakładki "zgłoszenia".
Pozdrawiam!

w y s z u k a j

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów