środa, 7 grudnia 2016

Nowe rozdziały



Rozdział XXXIV
Lucy syknęła z bólu, jednak powoli czołgała się ku płaczącemu Tamaki’emu. Choć odrętwienie dolnych części ciała nie ustawało, dziewczyna nie umiała zostawić przyjaciela w tak trudnej dla niego sytuacji. Zabicie Katheriny nie tylko sprawiło, że stare rany ponownie się otworzyły, ale także doprowadziły do zmiany, która doszła we wnętrzu członka załogi. To nie był już ten sam roześmiany i pogodny Tamaki, którego wszyscy znali. Cierpienie przyćmiewało jego zmysły. Coraz mocniej pogrążał się w mroku, a Lucy najlepiej wiedziała, jakie konsekwencje niesie za sobą takie wydarzenie.


Rozdział LVIII - Ucieczka
Wróciła do rezydencji, licząc, że szczęśliwa nowina o powrocie pieniędzy zdążyła już dotrzeć do mieszkańców, którzy pozostali. Stanęła przed bramą i wkroczyła ostrożnie do środka, szykując się na nagły atak; nie nastąpił. Cisza przeszyła uszy dziewczyny, budząc w niej niepokojące lęki. Przeszła kawałek i weszła do środka, zastając ustawione przy ścianie torby podróżne.


Rozdział XXXVIII - Blisko Serca
- Nie masz za co, ja tak samo nie wiedziałam. Może gdybyśmy zjawiły się wcześniej… Fairy Tail i tak będzie istnieć, niezależnie od tego, gdzie będziemy i czy będziemy razem czy osobno.
Uśmiechnęła się do mnie słabo. Ścisnęłam się za serce, usta układając w cienką linię. Tak musiałam powstrzymać łzy. Odetchnęłam ciężko, wpatrując się w łuskę. A co jeśli i tak niczego by to nie zmieniło? Może to naprawdę miał być koniec?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne wyrażanie się pod notkami. Nie chcę żadnego chamstwa ani kłótni. Nie toleruję także spamu pod notkami. Jeśli masz blog związany z M&A Fairy Tail, to zapraszam do poczytania regulaminu i do zakładki "zgłoszenia".
Pozdrawiam!

w y s z u k a j

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów