sobota, 4 kwietnia 2015

Nowe rozdziały

(Gehehehhe :3) 



Rozdział VIII - Telefon 8 - Nadejście Demona.

- Jeśli masz zamiar płakać, płacz. Jesteś w końcu kobietą, a kobiece łzy w przyszłości będą twoją największą siłą. Dbaj o Elfamana, dobrze? Wbrew pozorom to bardzo wrażliwy chłopiec, więc ty lepiej niż on oswoisz się z tą sytuacją. Błagam was uciekajcie! Bez ze mnie już nie będziecie ścigani, macie możliwość normalnego życia! Już nikt was nie nazwie nędznymi potworami! Od dzisiaj zaczynacie być normalnymi ludźmi! Nie wymawiajcie już żadnego słowa, ponieważ chciałabym umrzeć z uśmiechem, bez żadnych łez. Pragnę byście mnie taką zapamiętali, ponieważ uśmiech nawet w najtrudniejszej sytuacji sprawia, że nie jest ona taka straszna. - Zdziwiło mnie to, że mogłam powiedzieć tak wiele, mimo mego stanu. Ciemność ogarnęła całe moje ciało.
Czy tak właśnie wygląda śmierć? Jest ciemna i pusta? Czy może granica pomiędzy życiem, a śmiercią? Chcę uciec z tej ciemności, boję się tego co mnie tu czeka. Piekło lub niebo? A może pozostanę w tej dziwnej ciemności na zawsze? Bez nikogo? Nie chcę! Mam przecież dopiero osiem lat. Boję się być tutaj sama. Jeśli tak ma wyglądać śmierć, chciałabym zrobić w życiu o wiele więcej!



Rozdział LII
- W porządku. - mruknęła zapisując efekty w notatniku. - Gray, twoja kolej.
Kiedy Fullbuster mierzył się z Wilsonem Natsu myślał, jak zacząć rozmowę.
- Wyduś to w końcu z siebie. - rzekła w pewnym momencie. Nawet nie musiała odrywać wzroku od walczących, by dostrzec zmianę aury Dragneela. Cytrynowa żółć aż biła po oczach.
- Znasz może jakieś zaklęcia służące do podróży w czasie?
Pierwsze miejsce jej uwagi zajmowało oglądanie walki, toteż nie odpowiedziała od razu.
- Nigdy mnie to jakoś szczególnie nie interesowało...
Natsu zwiesił głowę a jego aura zaczęła zmieniać barwę na blado szarą.
- ...Ale może Wilson będzie coś wiedział. - dokończyła a niezdrowy kolor aury zniknął jak ręką odjął.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne wyrażanie się pod notkami. Nie chcę żadnego chamstwa ani kłótni. Nie toleruję także spamu pod notkami. Jeśli masz blog związany z M&A Fairy Tail, to zapraszam do poczytania regulaminu i do zakładki "zgłoszenia".
Pozdrawiam!

w y s z u k a j

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów