środa, 25 marca 2015

196. Fairy Tail - Żyj jakby nie było jutra


Autor : Reila Dragneel
Opis : Prolog
Nie mogę zasnąć. Spoglądam na zegarek, już północ. Ciągle myśle nad jutrzejszym dniem. Moimi urodzinami. Zapewne będzie jak zawsze, obficie wystrojona sala balowa, wiele wykwintnych dań i stado nie znanych mi ludzi. Do tego wszystkiego wielki tort i piękna sukienka od znanego projektanta którą wtedy założę. Pewnie nie jedna osoba pozazdrościłaby mi, no bo kto nie chciałby należeć do obrzydliwi bogatej rodziny, która może zapewnić swoim członkom co tylko zechcą. Niestety .... nie jest tak kolorowo. Nigdy nie miałam przyjaciół, no bo niby jak miałam ich zdobyć skoro wiecznie muszę siedzieć w rezydencji otoczona stosem książek i chmarą nauczycieli. Stale uczą mnie etykiety, historii, rachunkowości, polityki, nie pozwalając na własne zdanie czy sugestię. Do tego wszystkie te obowiązkowe przyjęcia z nieznajomymi ludźmi przy których muszę się szczerzyć, śmiać z wcale nie śmiesznych dowcipów gości czy właścicieli. Ciocia Michelle, jedyna pozostała mi krewna, z biegiem lat zmieniła swój stosunek do mnie o całe 180 stopni. Niegdyś miła, troskliwa, opiekuńcza, teraz straszna, wredna, jędza. Czasami nawet uderzyć potrafi z byle powodu, a jak uderzy to oj boli, boli, nawet na samo wspomnienie.W skrócie moje życie jest do kitu. Jednak narazie nic mi nie pozotało jak wiara, że kiedyś stara ciocia wróci. I tak użalając się nad życiem w końcu zamknełam powieki.
Kategorie : Przyszłość, Zbiór, 

OSTRZEŻENIE +16 +18

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o kulturalne wyrażanie się pod notkami. Nie chcę żadnego chamstwa ani kłótni. Nie toleruję także spamu pod notkami. Jeśli masz blog związany z M&A Fairy Tail, to zapraszam do poczytania regulaminu i do zakładki "zgłoszenia".
Pozdrawiam!

w y s z u k a j

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów